The livets ord school of hard knocks

Jag tänker på döden och på Ebba Busch Thor. Eller om man ska vara petig så tänker jag på Ebba-Elisabeth Busch, eftersom det är hennes egentliga namn. Lägg till detta ovanliga dubbelnamn att Ebba sattes i Livets Ords grundskola och så kan vi fundera på vad hon har för relation till sina föräldrar.

Säkert toppenbra, familjen är asviktig för kristdemokrater.

Jag tänker också på Jimmie Åkesson. Liksom Ebba (eg. ”Ebba”) älskar Jimmie familjen, hatar bögar och vill förbjuda aborter. Dom tycker faktiskt i princip likadant om precis allting. Därför blir det nästan larvigt att dom får en dag var i Almedalen. Dom skulle kunna ha sjungit duett istället. Kanske låten ”Bomba Ryssland”. Jag vet inte. Då hade det varit över på tre minuter i alla fall.

Jag hatar bögar och Stefan Löfven
Jag hatar samma, nu delar vi scen
Jag älskar Sverige och rovor och sill
Jag älskar aga och kalvkött med dill

Bomba Ryssland – nu!
Och förbjud Islamister
Bomba Ryssland – nu!
Och bomba feminister

Jag hatar sossar och folk som har flytt
Jag hatar tiggare, vättar och knytt
Jag älskar bonader sydda av garn
Jag älskar folkdräkt och dödsstraff och barn

Bomba Ryssland – nu!
Och förbjud Islamister
Bomba Ryssland – nu!
Och bomba feminister

Jag blir glad och skrockar när flyktingar förliser
Jag blir kåt av Gud och JAS och många fler poliser

Bomba Ryssland – nu!
Och förbjud Islamister
Bomba Ryssland – nu!
Och bomba feminister

