5 saker jag vill ha nu (materiellt)

Jag tänker på döden och kretsloppet. Igen! You never actually own a blog, you merely look after it for the next generation. Vi har bara ett jordklot. Så – det är dags för ett second hand-inlägg igen. Den här gången är det återvinning av Kissies blog. Rubriken är hämtad därifrån, liksom allt från och med det här kolonet:

Jag råkade komma över en hemsk artikel om hur Kineserna har en tradition där dom släpar ut hundar ur sina hem och dödar dom.

Min lilla älskade råttis, undrar hur många bilder jag tar på henne egentligen haha.
Kampen mot finnarna fortsätter. Karma lixom!

Idag stod jag föresten och speglade mig lite på gymmet och jag tyckte faktiskt jag såg en skillnad på röven. Förutom dom avundsjuka brudarna så hade vi jättekul! Jävla skitmedia som aldrig låter mig vara!! Nu är jag tydligen ”boven” igen fast jag är helt oskyldig.

Jag funderar på om jag ska börja föreläsa om näthat? Jag fick och får fortfarande förfrågningar från skolor, men kände att det var så himla mycket jobb och åkandes för min del.. Skolor har ju tyvärr inte så bra budget för sånt.

Protein för håret.
Som ni vet HATAR jag att åka kommunalt, jag gör aldrig det.

Och dom som på fullaste allvar tror att mitt egna liv handlar om löshår, rumpa, bröst osv är inte speciellt smarta och misstänker att dom inte sysslar med företagande själva.

2 färgen som otippat går riktigt bra ihop är miltärgrönt och beige. Känns ju onödigt att bråka med någon man jobbar med heheh. Men jag är ju ganska känslig kan man säga. Jag gillar inte heller att någon säger att jag måste göra något, jag hatar att behöva ta order.

Haha jag sket i middagen igår..Min första chiapudding. Förut kändes det som att bara asiater gick runt med dessa men nu har även jag hakat på trenden.

Innan vi gick därifrån fick jag en påse med LCHF mat och jag råkade lova att jag skulle blogga bra om hennes mat. Vi kan ta ett annat exempel.. Ni vet pokerspelaren Dan Bilzerian på instagram? Han lägger ju gärna upp bilder på sig själv med massa nakna tjejer och pengar.

Hade verkligen ingen lust alls att stiga upp idag. Jag kände dock att jag tyckte människorna i tunnelbanan var väldigt konstiga och på något vis kändes det som att jag inte alls passade in där

Haha jag är aldrig nöjd med någonting. Gud vilken dag alltså..Kan man vara allergisk mot alkohol? Perfekt avslut på veckan.

