KULTURDEBATT™

Jag tänker på döden och på ensamhet. Ingen vill väl vara ensam? Inte jag heller. Så jag har sällskap idag av Glenn Hysén.

Jag hade tänkt att skriva något om hela Stig Larsson/Ebba Witt-Brattström/Victor Malm/Karl-Ove Knausgård-grejen här men nu får Glenn göra det istället.

Glenn är van vid 140 tecken i taget så det blir som tweets.

Kul och modernt!


Va E detta ens? Secken RÖRA 🙂 Har inte läst @StigL_RosaDrommar men såg Girl with dragon tattoo o den va go!! Ha d gott. Glenn

@EbbaWB_Professor du e go! Många fruntimmer e bleka men du har krut! Ha d gott. Glenn

@MalmVic jag fattar inte vad som e GREJEN? Om du e 19 varför skriver du som en 60-åring? Ha d gott. Glenn

0-) <– ”cykloper” har d med böcker o göra @Knasgaard ? AH du menar SIMglasögon > LÄSglasögon?? Den e go! Ha d gott. Glenn

@StigL_RosaDrommar @EbbaWB_Professor @MalmVic @Knasgaard ni får 100 kr av UNIBET om ni skriver koden GLENN just nu! Ha d gott. Glenn

Lyssnar inte mkt på rap men @EbbaWB_Professor e bästa gangsterrapparen som jag vet. Ha d gott. Glenn >>

>> ”generationer av desperata wannabees… osv ” <– den DISSEN” #compton #bishopsgarden Ha d gott. Glenn

Men vänta @StigL_RosaDrommar du skrev la aldrig att Lisbeth bara va 13 år?? Nu fattar jag inte men men 🙂 Ha d gott. Glenn

Vem vinner?? Spela på UNIBET tror ja chansar på 500 på @EbbaWB_Professor även om d bara e 1,20 i #odds Ha d gott. Glenn

FASEN nu fick ja mess från @Asa_LindeborgAB haha den e go! Hon e Liverpool o dom andra e Chelsea #YNWA Ha d gott. Glenn


Följ gärna den fortsatta debatten på Google Plus.

