Den perfekta julklappen

Jag tänker på döden och, du vet, kretsloppet and shit. Vi har bara en planet, vi lånar den av våra barn. Därför är detta ett second hand-inlägg. Allt som står här under är samplat från Blondinbellas killes blogg (även rubriken är därifrån). Allt från det här kolonet:

ÄNTLIGEN

SOMMARÅNGEST

Jaha idag var verkligheten alltså åter ett faktum. På tal om bitterljuvt. Bockholmen är ett förjäkla bra ställe alltså, smultronställe. Känns helt tokigt att vara så här låg och oanvändbar.

Idag är sista dagen för oss.

Jag hittade ingen rolig ost.

Det känns som att jag börjar bemästra min röst bättre och bättre nu. Jag insåg just vad som hände när sköterskan väckte mig efter min narkos. Allt är tippelitopp. Lyxlounge!

En kort paus blev det på grund av den här lilla operationen. Idag väntar lite olika projekt på att jag ska sätta tänderna i dom. Exempelvis är lax, choklad och ost ju 3 olika produkter. Nu ska jag ta en dusch och smörja in mig.

Köttdebatt.

Vinnare av skäggtrimmer.

Jag kommer ihop med en pappakompis släppa ett sjukt bra vin för ett bra pris! Föräldraledighet är inte slappt och något som folk utan karriärer sysslar med, det är fasiken det viktigaste jobbet som finns!

En stilren outfit som pratar medvetenhet och elegans. Och inga roliga grönsaker. Nu är det dags att stänga ner butiken för idag. Öppen för förslag!

I går satt jag på cityakuten nästan 4 timmar

Vår fina nya soffa, jag älskar den

